ID193 :)

Mé první didgeridoo od Honzy Vlacha . Je to nástroj "učitel". Laskavý, který odkrývá rád svá tajemství. Pomalu a trpělivě jednající se svým žákem. Měl jsem velkou radost, když jsem si pro něj šel 3.5.2007 na poštu. Rozbalil jsem ho raději přímo tam, protože pošta je pošta . Jakmile jsem z něj sundal látkový obal, tak ženy za přepážkou plny zvědavosti začaly naléhat, ať na něj zahraji. Tož jsem zahrál a svým neumětelstvím jsem se tetelil blahem … poprvé na poště  .

 

Materiál: akát
Výška: 171 cm
Dolní průměr: 12 cm
Hmotnost: 2 kg
Tón: E
Přefuk: D#, H, F
Popis:

toto koncertní didgeridoo uchvátí svým brilantním zvuk. projevem a krásným dozvukem. celé ve svém základním tónu krásně vibruje až zvoní – dík tomu se na tento nástroj dobře prokáží různé hráčské techniky. mimořádné místo zaujímají přefuky, zejména první. ten sedí o půltón ještě níže, než je základní tón nástroje a je krásně "medově" hluboký, hlasitý a rozvibruje did. tak, že zní jakoby ze všech stran – odjinud. krásně tak koresponduje (neruší) se základním zvuk. projevem tohoto nástroje. hratelnost přefuků vůbec pak odpovídá kvalitativnímu zařazení tohoto didgeridoo. dík objemnějšímu (zejména delšímu) rezonátoru pěkně vynikne brániční hraní a to již při malém hracím tlaku. na svou délku má velmi dobrý zpětný odpor a citlivě reaguje na hráčem tvořenou hru. celkově je tón tohoto didgeridoo pěkně prokreslený a to jak v jeho základní poloze tak i při dalších hráčských technikách. jeden z mých povedenějších koncert. exemplářů

popis převzat z didgeridoo-art 

Napsat komentář